یکی از نوشته های خودم


ღ رویای عشق ღ

در نزن که بازه در / واسه حرفای تازه تر × سوار کلمات بشیم کم کم / اگه پایه ای بشین ترکم × دربست بریم به مقصد / پس حرکت به زیر این خط

توصیه: تندتند و با آهنگ بخونید قشنگ تر میشه!

 

ویژگی های یک دوست خوب

 

دوست خوب کسیِ که الکی نَگه تا تَهِش باهامِ و بعد طاقت نیاره و یکی دیگه رو جایگزین من بیاره و خیلی راحت آبرویِ منو ببره. تو روزایی که فقط دستای اون تو دستمِ پانَشه رو دستم. حرمت نون و نمک حالیش باشه حتی اگه همه حرفای من دروغ باشه و کلک. اونی باشه که باب میل منِ و من بی تابشم. اونی که به چشم نیاد بزرگترین ایرادشم. حتی به بدترین شکل بزنن زیرابَمَم بازم باهام رفیق باشه. وقتی به خاطرش زیر بارون قدم میزنم عین خیالش باشه. وقتی من تو فکر مشکلاتمَم، بی استرس نخوابه شب. هیچوقت اِنقَده حرصم نده که دیوونه بشم، سرش داد بزنم. یه جوری باشه که با جرأت بهش بگم:«اگه نباشی دیوونه میشم»!

بی دقدقه و دلشوری روزارو سپری نکنه و بشه بیخیال من. امسال من دوروبَرِش زیاد نباشه. نتونه تو روم بگیره دست پیشو. دلم به دستش شکسته نشه. تو غمای من دلش قرص نباشه و صدمه نزنه اصلا بهش غصه و بغض من باعث نشه نیشش واشه؛ دوست نداشته باشه یکی دیگه پیشش باشه، یکی که تو زندگیش مثل یه پادو باشه، یکی که فکرش فقط پیش کادوهاشه. انتظار نداشته باشه هرکاری می کنم بهش سرویس بدم. مهم باشه این که فقط با اون باشم. کاری نکنه بدیاش خوبیاشو از یادم ببره، کارای زشتش آبرومو جلوعالم نبره. به دل سادم ضربه نزنه. ادعا نکنه منو دوست داره. قلبش بی من بشه پاره. تو رو خودم بهم نگه طاقت دیدنَمو نداره. بی من زندگیش راحت نباشه. سرش اِنقَده شلوغ نباشه کهجوابمو نده. همه خوره با من باشه. به دور از حاشیه و آتو باشه؛ همیشه واسه ادامه دوستیمون انگیزه داشته باشه. همیشه منو از دشمنا دور نگه داره. تنها غمَم غمِ روزی نباشه که اون بِره و من گله کنم از دست اون. جایِ اونو پر نکنه واسم هیچ آدم دیگه ای. تو زندگیش نقش داشته باشم. واسش با دوروبَریاش فرق داشته باشم. فقط وقتایی که واسه دستای خالیش دست میخواد، دوسم نداشته باشه. هیچ وقت الکی نکنه سخت گیری. وقت گیر نباشه، دم از عشق نزنه و وقتی با منِ به کسِ دیگه نخ نده!

ازم دلسرد نشه و شادیاشو با یکی دیگه که دوسش داره و روش حساسه تقسیم نکنه. وقتی منو اتفاقی جایی میبینه بشناسه. غرورَمو زیر پاهاش لِه نکنه. بذاره حداقل دوستیمون به سال بکشه بعد بره. تو عینِ نداریشام واسه من هر کاری بکنه. بی معرفت نباشه. کاری نکنه هر چی راجبش فکر میکردم بشه نقشِ برآب. کاری نکنه که زندگی سخت شه بَرام. روم تعصب داشته باشه و همه جوره حفظ کنه آبرومو. حتی با دنیام عوض نکنه یه دونه از اون تارِ مومو. نسبت بهم بی ارزش نباشه، واسم کم نذاره، جواب خوبیامو با بدیاش نده. نگه: موبه مویِ خاطراتو فراموش میکنم برو با هر کی که دلت میخواد روبِرو شو. تو شبایی که واسه من سختِ خواب، با خیال راحتش تخت نخوابه؛ نگران منم باشه و آروم یواش چشماشو نبنده. همه چیرو نَسپُره به دست فراموشی. با کسِ دیگه هم آغوش نباشه. کاری نکنه که آهم بگیره دامنِشو. تو اوج ناراحتی، با راحتی منو تنها نذاره. به یه فکرِ خراب نَرِسونَتَم. بویِ عطرِش واسم خاطره نشه. با زخم زبونش دلمو نشکونه. هیچ وقت دلش ازم خسته نشه!

آرزوش خوشبختیم باشه، دعاش پشتِ سرم باشه . دلش بی من بگیره، قلبش بی من بمیره، گریَش بی من بگیره. بی من هردَم غم هاش بیشترشه. روم هیچ حسِ بدی نداشته باشه. تویِ مشکلاتم بکنه منو آروم، با وجودش به زندگیم بده سروسامون. طاقت نداشته باشه ببینه منو داغون. با من سرِ چیزایِ بی مورد دعوا نکنه، حسابِ منو از بقیه سَوا کنه. هر جایی که رفتم یا هستم باشه، تویِ مشکلاتم عصایِ دستم باشه و با گفتن حرفایی که دلنشینه، نذاره که کشتیایِ من به گِل بشینه. بهتر از همه صدامو بشنوه. وقتی بهش محتاجم دلمو نشکنه، کمکم کنه. به زندگیِ من بده رنگِ تازه. واسه من تو قلبش همیشه یه جایی باشه. وقتایی که بیشتر از هرکسی بهش نیاز دارم، باهام بمونه!

حتی یه درصدم نزنه قیدمو، فکر جدایی نزنه به سرش. وقتی بد حرف میزنم، نتونه جوابموبده.منو تنها نذاره؛ همه جوره چه تو دعوا و آشتی، تو سخت ترین شرایطام هوامو داشته باشه حتی اگه لیاقت از من بهترارو داره. یِهو دلش نبره. با صدتا آرزو و امید بهم نگا کنه. دلش بی من بپوسه!

یه جوری باشه که مثل اون هیچ جایی ندیده باشم. سرو داد نزنه. به خاطر من رو اسمِ همه ضرب در بزنه. به هر طریقی که هست کنارم باشه. منو درکم کنه تا اینکه بِره تنهام بذاره ترکم کنه. همه شب و روزم با اون سپری شه. جوری باشهکه اگه یه روز نبینمش دیوونه شم، نتونم بی اون زنده بمونم. زندگیمو عوض کنه. به کسی جز من دل نده. همیشه منو چک کنه و به فکرم باشه. اگه یه روزی نبینتم سکته کنه!

چند وقت که نبینتَم گوش به زنگم باشه و چشاش به در خیره؛ به انتظارم باشه تا برم. به دوریِ من یه نفر عادت نداشته باشه. منو ببخشه اگه بهش شک میکردم، اگه زنگ میزده گوشیرو روش قطع میکردم، اگه خواسته هاشو نشنیده رد میکردم. از دوستی کسِ دیگه تب نکنه. الکی به من فاز بد نده. ازم بدش نیاد و نخواد نَپلکم دوروبَرِش زیاد. بی من داغونِ داغون باشه؛ با اون زندگیم ایده آل و آرومِ آروم باشه. حتی وقتایی که روش میلی ندارم و نمیخوامش، دوسم داشته باشه. یه کاری نکنه ازش گله داشته باشم؛ نداشته باشم خاطرات گریه داری ازش. بهم محبت کنه. همیشه ازش دل خوشی داشته باشم. دلش بَرام تنگ شه؛ دوست نداشته باشه دلم تنبیه شه. همیشه حداقل یه missed call داشته باشم از گوشیش. ازم فاصله نگیره، با من یه فاز تازه بگیره. وقتی میبینه پشیمونم، منو ببخشه یکم ساده بگیره. منو دور نزنه، سرم غر نزنه. بتونم بهش تکیه کنم. بتونم باهاش درمیون بذارم یکی یکیِ مشکلاتی که دارم و بی اون حل نمیشه. همیشه منو ببخشه. تو دل خوشیش نقش داشته باشم. بی من روحیَش خراب خرابِ باشه. دلش طاقت یه لحظه دوریمَم نداشته باشه و .....!!!

 

نویسنده اصلی: آرمین

جمع آوری، تغییر، تلخیص و بازنویسی: alone  pearl

هرگونه کپی برداری و تغییر و تقلید  بدون اجازه ی نویسنده ممنوع و .....!!!


خوشت اومد؟؟!

اگه چیز دیگه ای به جز این ویژگی ها سراغ داری، این پایین بنویس!

کسیو میشناسی تمام این ویژگی هارو داشته باشه؟؟!

بنده همین جا رسما اعلام میکنم حاضرم با کسی که این ویژگی هارو داره دوس شم حتی اگه .....!!!


نظرات شما عزیزان:

elham
ساعت14:12---26 فروردين 1391
سلام دوست عزیز

واقعلا وبت حرف نداره وقتی مطالبتو میخوندم باورنمیشد کسی داره حرف دل خودمو میزنه وقتی خوندمشون بهم ارامش داد

با افتخار لینکت کردم

خوب همچنین دوستی پیدا کردی؟؟؟؟؟؟؟

من که هنوز پیدا نکردم.من با اینکه آجی دارم ولی هیج وقت احساسش نکردم اگه دوست داشته باشی میتونی اجی من بشی

به منم سر بزن
پاسخ:نه هنوز پیدا نکردم....ولی دوستام با خوندنش یه ذره عوض شدن...!!!!


mahdis
ساعت21:46---24 اسفند 1390
jeddi jeddi asheghia
پاسخ: Pa na pa


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,ساعت12:34توسط alone pearl | |